וילה באזור כפרי קרוב למרכז העיר

Asti

/

Tortona

מחיר

סיפורו של הנכס

אזור טורטונה ממוקם בדרום מזרח פיימונטה, חבל ארץ עשיר בהיסטוריה, אמנות ותרבות, עם נופים מפתיעים ומקסימים. לעיירה טורטונה יש היסטוריה ארוכה והיא ידועה עוד מימי הרומאים בזכות מיקומה האסטרטגי בצפון איטליה. מבחינת אוכל ויין, הכרמים והמטעים שבה הופכים את כול איטליה למפורסמת בייצור יינות מצוינים כמו טימורסו, קורטזה, ברברה, דולצ'טו ובזכות גידול מוצרים ידועים כמו אפרסקים, תותים ודובדבנים.

הוילה ממוקמת באזור יפה זה. מיקומו אסטרטגי, רק כמה קילומטרים ממרכז טורטונה ולא רחוק מהכבישים המהירים הראשיים. זה בהחלט הופך אותו לבחירה אידיאלית עבור מי שמחפש בית יפה בסביבה ירוקה עם גישה נוחה.

הנכס משתרע על שטח של 400 מ"ר ומוקף בגינה גדולה.

בקומת הקרקע אנו מוצאים את מבואת הכניסה, המובילה לסלון גדול עם אח, בהמשכיות ויזואלית עם המטבח הגדול והנעים, וגם באותו מפלס, חדר עבודה, חדר רחצה, חדר רב תכליתי נוסף וחדרי שירות נוספים כגון חדר כביסה ומחסן.

חלונות גדולים משקיפים אל החללים החיצוניים ומאפשרים ליהנות מהפרחים המתחלפים בעונות השנה השונות. גרם מדרגות אבן  מוביל לקומה השנייה בה ממוקם אזור השינה עם שלושה חדרי שינה, כולל חדר שינה ראשי עם שירותים צמודים וחדר רחצה שני. חדר השינה הראשי משקיף על הגן וכולל מרפסת מקורה ומקסימה בה תוכלו להירגע בערבי קיץ חמימים. חלון עגול בולט נפתח לארון הבגדים של חדר השינה, וכמו טלסקופ גדול, מאפשר לעין לטייל ככל שיכולה לראות מעל הגבעות המשתפלות שמסביב.

הוילה נבנתה על ידי הבעלים הנוכחי עם חומרים באיכות גבוהה ומצוידת בכל הנוחות המודרנית. מוסך כפול וגינה מעוצבת עם מערכת השקיה משלימים את הנכס.

מספר נכס

10533RV41173

קטגוריה

villas

חדרים

12

חדרי אמבטיה

3

שטח הבית

417

שטח החלקה

2000

מצב הנכס

Restored

מיקום

113 ק"מ

מרחק מטורינו

80 ק"מ

מרחק מחוף גינואה

197 ק"מ

מרחק מססטרייר-אלפים

103 ק"מ

מרחק ממלפנסה-מילאנו