בית פרטי עירוני במרכז ההיסטורי

Asti

/

Garbagna

מחיר

סיפורו של הנכס

אנחנו בגרבנה, עיירה קטנה בפיימונטה התחתית, על גבולות לומברדיה, ליגוריה ואמיליה-רומאניה. העיירה מפורסמת בהתמחויות גסטרונומיות אופייניות לה, ובניהן הדובדבן המפורסם 'לה בלה די גרבנה',  זהו אזור ידוע על תנועת הסלואו פוד שבו, וכן בזכות התמחויות באומנות שיקום רהיטים עתיקים.

מקורותיו מתחילים בימי הביניים המוקדמים, כפי שמעידים מגדל השמירה, שער הכניסה לכפר, חלק מהחומות ושרידי הטירה העתיקה.

גם לנכס שאנו מציעים יש מקורות עתיקים מאוד.

הוא ממוקם בלב המרכז ההיסטורי של הכפר, ומשקיף על Palazzo Fieschi, כיום Alvigini Gatti, שראשיתו בשנת 1100.

הארכיטקטורה מספרת הרבה על ההיסטוריה של הבית הזה, עם חזית העשויה כולה מאבן מקומית עמידה מאוד.

אנחנו מגיעים לבית לאורך ויה גאטי, סמטה אופיינית, כמעט הררית, שהזמן עובר בה לאט, בשקט ובדממה. כאשר אנחנו נכנסים לבית מקבלים את פנינו חדרים מוארים ומלאי אור, הם שופצו במיומנות על ידי הבעלים הנוכחיים, תוך כיבוד אופיו המקורי של המקום, אך עם נגיעה מודרנית.

הבית בנוי בשני מפלסים; בקומת הקרקע אנו מוצאים את אולם הכניסה עם חדר רחצה קטן המשרת את אזור המגורים, חדר שירות, ומטבח גדול עם שולחן גדול, המתאים לאירוח חברים בערבי חורף קרים. מהמטבח גרם מדרגות פנימי מוביל לאזור השינה, בו יש שני חדרי שינה המשקיפים על ויה גאטי, חדר רחצה וחדר שלישי שיכול לשמש כסלון או כחדר שינה שלישי, עם נוף יפהפה על גגות גרבנה. והעמקים שמסביב. לחדר השינה השלישי בקומה הראשונה ניתן להגיע גם דרך גרם מדרגות ברזל בצד החיצוני של הבית, המוביל אל החצר הקטנה בקומת הקרקע. החצר הקטנה הזו מציעה מרחב נוסף לפנאי ורוגע בחוץ ויש לה גם תפקיד מעשי של שיכון חדר טכני וחלל לאחסון כלים וחפצים שונים.

את הנכס משלים שטח מיוער של כ-900 מ"ר, במרחק של כחמש דקות הליכה מהבית, המהווה שלוחה ירוקה לגידול פירות וירקות או כאזור נעים לברביקיו או לסעודה באוויר הפתוח.

מספר נכס

10533RV78542

קטגוריה

townhouses/apartments

חדרים

7

חדרי אמבטיה

2

שטח הבית

140

שטח החלקה

מצב הנכס

Perfect condition

מיקום

135 ק"מ

מרחק מטורינו

71 ק"מ

מרחק מחוף גינואה

230 ק"מ

מרחק מססטרייר-אלפים

140 ק"מ

מרחק ממלפנסה-מילאנו