בית חווה כפרי עירוני

Asti

/

Casalnoceto

מחיר

סיפורו של הנכס

אנחנו בקסלנוצ'טו, עיירה קטנה על הגבול בין מחוזות אלסנדריה ופביה, הממוקמת באזור מישורי בין המסלול התחתון של נחל קורון לבין הגבעות המפרידות בין עמק סטפורה לעמק קורון.

העיירה נמצאת במיקום מצויין ליד גבעות טורטונה, אזור בעל משמעות היסטורית. האזור מפורסם בגפני הטימורסו, ברברה, קורטזה והיינות המתוקים שלה, כמו גם במטעים שלה.

לנכס שאנו מציגים יש מקורות עתיקים מאוד; הוא מוזכר כבר בשנת 1500, אך רק בשנת 1700 התגבש כבית מגורים, שבעזרת שימור קפדני במשך השנים אפשר עדיין לחיות בו.

משער הכניסה נכנסים לחצר פרטית המשקיפה על הבית הראשי, מוסך/סדנה, אכסדרה ואכסדרה גדולה.בקומת הקרקע, מטבח גדול וביתי משלב שיק כפרי מקבל אתכם מיד; הריצוף המקורי, ששוחזר במיומנות, משתלב בהרמוניה עם המטבח בגווני פסטל. פינת אוכל אינטימית מפרידה בין המטבח לסלון, נעימה אף יותר בזכות נוכחות האח וקמרונות הלבנים החשופים. גרם המדרגות המוביל לקומות העליונות, הגרם פשוט, ליניארי והרמוני. חדרי השינה בקומה השנייה מרווחים ומוארים; חדר האמבטיה משלב אלמנטים קלאסיים עם אלמנטים מודרניים מאוד, כמו תא המקלחת עם אריחי פסיפס. את הרצפה משלימה מרפסת המשקיפה על החצר ומרפסת לבנים שעדיין לא הוקצה לה תפקיד ספציפי. הקומה השלישית גמורה לחלוטין אך לא מרוהטת מכיוון שהיא אינה משמשת כיום את הנכס. המרתף ראוי להזכיר כי הוא נשמר בצורה מושלמת ובעל מאפיינים מושלמים לאחסון וטעימה של יינות איכותיים. אכסדרה גדולה מעל המוסך יכולה לשמש למגורים נפרדים, למסעדה או לפעילות מיקרו-מלונאית, המבוקשת מאוד באזור, הן לתיירות והן כדי לענות על הביקוש ללינה המבוקשת באזור. הבית המרכזי יכול לשמש משפחה כבית מגורי קבע או בית חופש, וכמובן יכול להיות מוקדש לB&B.

מספר נכס

10533RC85586

קטגוריה

farmhouse

חדרים

9

חדרי אמבטיה

2

שטח הבית

325

שטח החלקה

מצב הנכס

Perfect condition

מיקום

122 ק"מ

מרחק מטורינו

88 ק"מ

מרחק מחוף גינואה

220 ק"מ

מרחק מססטרייר-אלפים

110 ק"מ

מרחק ממלפנסה-מילאנו