בית חווה היסטורי המשקיף על הכרמים

Asti

/

Costigliole d'Asti

מחיר

סיפורו של הנכס

על ראש גבעה בקוסטיליולה ד'אסטי, במיקום פנורמי המשקיף על כרמי מונפראטו, ניצב בית מגורים מפואר זה מהמאה ה-18.

הנכס מצטיין בתוכנית מדוייקת על פני החלקה. בנוסף לבית הראשי, ישנה כנסייה קטנה המשקיפה על פארק מיוער, אכסדרה מרווחת, שתי דירות עם כניסות נפרדות שניתן להשתמש בהן לאורחים או לחבר לשאר חלקי הבית לפי הצורך, מוסך  גדול עם גישה פרטית מאחור ומחובר ישירות לבית דרך מרתף הלבנים ההיסטורי, ומחסן חקלאי עצמאי.

בית החווה ממוקם במרכז חלקה משולשת של כשלושים דונם.

בריכת השחייה הגדולה ממוקמת קרוב לווילה אך במיקום פרטי. הבריכה נהנת מפרטיות נוחה הודות לצמחייה שמגדרת ומבסמת אותה ויש לה מעין כניסת 'חוף' מקסימה, אשר בטוחה לילדים צעירים להיכנס ולשחק בה.

מעל הכניסה הראשית ישנם שלושה לוחות עם תאריכים חשובים המספרים על הבית: שנת 1729, שנת ייסוד, 1833 "Ristorata", שנת 1992 של האחרון. שִׁחזוּר.

בבית החווה הותקנו לאחרונה מערכת פוטו-וולטאית עם מצברים ושקע לטעינת מכוניות חשמליות, מה שהופך אותו לפונקציונלי במיוחד ומעודכן בטכנולוגיה העדכנית ביותר.

הכניסה הראשית מובילה ימינה אל הסלון עם אח ותקרה מקומרת, ואחריה פינת האוכל, ומשמאלה אל מטבח הבנייה המואר. גרם מדרגות האבן מוביל לקומה הראשונה, בה שלושה חדרי שינה, חדר כביסה ושני חדרי רחצה. בקומת הקרקע ובגוף הבית, בסמוך לבריכת השחייה, יש עדיין כמה חדרים שניתן לשחזר כתוספות לאלו שכבר שוחזרו.

שתי הדירות, אליהן ניתן לגשת מתחת למרפסת הראשית של הבית, מציעים חדרי שינה נוספים, חדרי רחצה, מטבח וסלון לאירוח אורחים.

הנכס נהנה מנופים מרהיבים של הכרמים שמסביב ושל הר האלפיני במרחק. מכל נקודה בבית, הנופים נשארים פתוחים אל הגבעות, ומספקים תחושה של רווחה ו-'bien vivre' למי שמתמזל מזלם לחיות בבית החווה החלומי הזה.

מספר נכס

10533RC77695

קטגוריה

farmhouse

חדרים

19

חדרי אמבטיה

5

שטח הבית

672

שטח החלקה

30000

מצב הנכס

Restored

מיקום

77 ק"מ

מרחק מטורינו

116 ק"מ

מרחק מחוף גינואה

172 ק"מ

מרחק מססטרייר-אלפים

164 ק"מ

מרחק ממלפנסה-מילאנו