להתעורר בבוקר לנוף איטלקי

לארוז טרולי ולטוס לבית השני שלך. פיימונטה, איטליה.

כמה קל להגיע לפיימונטה?

אפשר לארוז טרולי בערב, ובבוקר כבר להתעורר בבית הנופש האיטלקי שלך. 

טיסות: בעונת התיירות, מסוף האביב ועד תחילת הסתיו, קיימות מספר אפשרויות טיסה זמינות מישראל לשדות תעופה סמוכים בצפון איטליה. נמלי התעופה הנוחים ביותר להגיע לפיימונטה כוללים את נמל התעופה של טורינו (TRN) ונמל התעופה מילאנו מלפנסה (MXP). הטיסה אורכת כ 4 שעות. (בחודשים האחרונים הופסקו הטיסות הישירות לטורינו. נקווה שיחזרו בהקדם).

עלות הטיסה מישראל למילאנו יכולה להשתנות בהתאם לגורמים כמו זמן ההזמנה, חברת התעופה והעונה. נכון לאפריל 2024, מחירי הטיסות מישראל למילאנו נעים בדרך כלל בין 200 ל-600 דולר במחלקת תיירים לכרטיס הלוך ושוב, אבל המחירים יכולים להשתנות.

הנסיעות הכלכליות ביותר יהיו בדרך כלל בעונת האביב (אפריל עד יוני) והסתיו (ספטמבר עד אוקטובר).
בנוסף על גובה מחירי הטיסות בחגי ישראל, נסו גם להימנע מהזמנת טיסות בתקופות שיא של חגים נוצריים גדולים, או חופשות בית ספר, מכיוון שהמחירים נוטים להיות גבוהים יותר בזמנים אלו.
גמישות בתאריכי הנסיעה יכולה לעזור לך למצוא טיסות זולות יותר. כדאי לשקול לטוס באמצע השבוע, שכן טיסות בימי שלישי ורביעי נוטות להיות זולות יותר מאלו שבסופי שבוע.
אם אתם מתכננים לטוס בעונות שיא או בחגים, הזמנת טיסה זמן רב מראש תעזור לעתים קרובות לתעריפים נמוכים יותר.

הגעה לטורינו או למילאנו: כדי להתנייד באזורים הכפריים, לטייל ולחקור בנינוחות את החיים האיטלקיים, שימוש ברכב בהחלט מומלץ. אין מקום נפלא יותר מחקירת רכבים מאשר איטליה. 

לזוג או יחיד אנו ממליצים לשכור רכב פיאט 500 קבריולה, לאסוף אותו בשדה התעופה ולנסוע איתו ישירות לבית הנופש שלכם. אין כמו נסיעה עם גג פתוח בנופים המשגעים. יש לזכור שהרכבים באיטליה הם עם גיר ידני כברירת מחדל. 

תחבורה ציבורית: אפשרות נוספת היא להשתמש בשירות הרכבות המהיר, האמין, היעיל והזול. סביר להניח שתוכלו להגיע משדה התעופה במילאנו או בטורינו ממש עד העיירה או הכפר בה נמצא ביתכם. 

WWW.ITALOTRENO.IT

WWW.TRENITALIA.COM