לחיות בישראל, לנשום באיטליה

קונים בית נופש כפרי ובוחרים לחיות אחרת. פיימונטה, איטליה.

מה צריך לעשות בשביל לנשום אוויר כפרי באיטליה?  להתקשר ל MIFHO 

אלו היסודות לרכישת בית באיטליה:

  1. מצא בית 
  2. השג ובדוק את תקינות כול המסמכים הדרושים לקנייה 
  3. בחן את כל העלויות הכרוכות
  4. נהל משא ומתן על המחיר 
  5. חתום על ה'קונטרקטו פרילימנרה' (חוזה מקדים)
  6. שלם פיקדון 
  7. קבע את התאריך לקניה
  8. חתום על ה'רוג'יטו' (שטר מכר)
  9. אפשר לַחֲגוֹג! יש לך בית באיטליה!

אנחנו כאו כדיי ללוות בכול תהליך מציאת הבית ורכישתו. נצעד יד ביד בכול השלבים הכתובים למעלה ונלווה אתכם גם לאחר מכן בפתיחת חשבון בנק ואם תרצו גם בשיפוצים.

אז איך קונים בית בפיימונטה: צריך להקדים ולחשוב על מספר אפשרויות עקרוניות. בואו נחשוב מה סוג הבית שאתם רוצים ולמה הוא ישמש אתכם.כמה זמן אתם מתכננים לשהות בשנה בבית?

בתור אזרח זר מותר לשהות מקסימום 3 חודשים ברצף, והם יכולים להיות פרוסים על פני 6 חודשים.

זא מקסימום 6 חודשים בשנה לזרים ללא תושבות איטלקית.

למה ישמש הבית: האם אתם באים לנוח להירגע, לעשות סקי, לשחות בריביירה האיטלקית, לגלות מסעדות ויקבים ? האם זה יהיה מקום למפגשים וארועים עבור המשפחה המורחבת והחברים? האם זהו מקום שממנו תרצו לצאת לטיולי טבע רגליים? רכיבות אופניים או אולי טיולי אופנועים? האם  תעדיפו בית כפרי, וילה מודרנית או דירה במרכז היסטורי, בסמוך לבתי קפה ומסעדות?

מחשבות על האזור: האם אני רוצה להיות מבודד או בעיירה? אזור שטוח או גבעה? כמה רחוקה העיר הקרובה ומה יש בה? מה יהיה המרחק המועדף עליי אל שדה תעופה? אל הריביירה האיטלקית, אל ערי האלפים וערים מרכזיות? שימו לב שלכול נכס שאנחנו מפרסמים אנחנו דואגים לציין את המרחקים.

קראו את המאמרים שלנו במרכז היידע, אנחנו מוסיפים אינפורמציה מעשירה על פיימונטה.

מתי אפשר לסייר בנכסים: דברו איתנו, עם רוני או גונן ספרו לנו מה אתם מחפשים ואנחנו נציע לכם מספר נכסים. אם תרצו לבקר בהם אנחנו נדאג לתאום הסיורים, פרטיים או קבוצתיים. מעבר לסיור בנכסים אנחנו ממליצים לטייל בעיירות או בכפרים בהם שוכנים. להרגיש את המקום ואת האווירה. להנות מהאוכל והיינות המקומיים,  להתעורר למראה גבעות מוריקות ואויר נקי. יש מקומות שתגיעו אליהם ותתאהבו מיד, ויש כאלו שלא. אז מומלץ לבקר בהקדם כדיי להתרשם. 

בדכ מוכרי הנכס יהיו בזמן הביקור. כך נהוג באיטליה. הצוות שלנו ינחה אתכם לפני הסיור והפגישה עם המוכרים מה נהוג מה כדאי וממה יש להמנע, זו הרי תחילתו של משא ומתן .

באיזה מצב הנכסים: בנושא שיפוץ שיקום ושחזור, יש לנו להציע לכם מבחר נכסים בדרגות שונות של שיפוץ. כמובן שיש אפשרות לקנות בית שנותר רק להיכנס אליו עם מזוודה, או שאולי דורש שיפוץ קוסמטי קל. בין אם תהיו מעוניינים בשיפוץ קל, גדול או אפילו בנייה חדשה – אנחנו ערוכים עם צוותי תכנון וביצוע מנוסים, בתחום אדריכלות והיתרים, תכנון פנים, תכנון גינות, צוותי ביצוע לשיפוץ, שחזור או בנייה מחדש. 

באיזה תקציב: אנחנו מציעים בזה הרגע נכסים במחירים הנעים בין 120,000-2,800,000 יורו. רצוי שהסכום יהיה כבר זמין כי התהליך הוא דיי מהיר, מפתיע?  תהליך קניית בית בעזרת MIFHO יכול להסתיים בין 4-6 חודשים.